سئوی سیاه در تولید محتوا

سئوی سیاه در تولید محتوا

قبل از اینکه به تولید محتوای به شیوه خودتان ادامه بدهید بهتر است این چند روش را با هم مرور کنیم تا مطمئن شویم کلاه سئوی شما سیاه رنگی نیست. روش هایی که در ادامه در زمینه تولید محتوا معرفی میکنیم به تشخیص گوگل روش های کلاه سیاه در سئو محسوب می شوند برای فهم بهتر موضوع این را در نظر بگیرید که مخاطبان وب سایت شما مشتریان محتوای شما هستند.

 محتوای اتوماتیک


 تولید نان های ماشینی به کلی رنگ و بوی نان‌ سنتی را از ذهن ما پاک کرده است دستگاه هایی که با تحویل گرفتن چونه های آمده نان ماشینی بی طعمی را به ما تحویل می‌دهد در تولید محتوای اتوماتیک هم رباط‌ها کلمات اصلی را از مدیر سایت تحویل می‌گیرند و متنی را آماده می کنند که نه از نظر نگارش و نه مفهومی استاندارد نیست برای تولید محتوای با ارزش باید خودتان آستین‌ها را بالا بزنید.


 جذب کاربر و تغییر محتوا


 حتماً تا به حال تجربه خرید یک بستنی عروسکی یا سفارش لباس از اینستاگرام را داشته اید قطعا تفاوت آن چیزی که سفارش دادید با آن چیزی که تحویل گرفته اید شما را آزار داده است آیا اینطور نیست سعی نکنید با تبلیغ محتوای ارزشمندی که تولید کردین کاربر را به سمت تبلیغات یا موضوعات غیر مرتبط هدایت بکنید گوگل با بررسی تغییرات کلی محتوا یک صفحه و افزایش  نرخ پرش کاربران تشخیص به استفاده شما ازاین تکنیک کلاه سیاه را خواهد داشت.

جذب کاربر و تغییر محتوا


 بازنویسی ظاهری


 شاید تجربه یک مطالعه کتاب با دو ترجمه متفاوت را به امید اینکه درک بهتری به شما بدهد رو داشته باشید بعضی از این ترجمه ها حتی با بازگردانی متن از نسخه اصلی نیستند و فقط متن فارسی آنها از یک ترجمه دیگر بازنویسی شده است زمانی را که برای این کار صرف کرده اید چقدر ارزشمند بوده است. اگر  به وب‌سایت‌های مختلف سر بزنید اما محتوای مشابهی می‌بینید منتظر باشید تا در آینده نزدیک دیگر خیلی از این وب سایت ها را در نتایج جستجوی گوگل نبینید. با رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و به ویژه در قالب وبسایت و شبکه های اجتماعی، خدمات تولید محتوا در قزوین به بخشی مهم و ضروری سایت های شرکتی تبدیل شده است برای مشاوره می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


تکنیک cloaking


قدیم تر در خانه هامون روی فرش یک روفرشی می انداختیم اما وقتی مهمان می آمد اون روفرشی را کنار می زدیم تا فرش قشنگ را که در زیر پنهان کرده ایم را مهمان ببنید.  این کار در سایت ها نیزاتفاق می افتد و گاهی آن ها محتوای نمایش داده شده را رابت های گوگل را از محتوای که جلوی چشم کاربر ها است جدا می کند. این تکنیک فرینبده هم دیگر مورد تایید گوگل نیست.

تکنیک cloaking


محتوای دزدیده شده


بعضی از دانشجوها علاقه به نوشتن پایان نامه ندارند با یک مراجعه کوچک در میدان انقلاب می توانید با سیل انبوهی از فروشندگان پایان نامه مواجه شوید اما می‌دانید خیلی از این پایان نامه ها چطوری نوشته می شوند؟ دقیقا کپی و پیست. آن چیزی که شما به عنوان یک پایان نامه صد صفحه ای تحویل میگیرید کپی منظمی از ۱۰۰ پایان نامه دیگر است شاید استاد راهنما شما به راحتی متوجه کار شما نشود اما گوگل مثل استاد راهنمای شما نیست.


محتوای آزار دهنده و اسپم


اگر وقت گذر از یک پیاده رو با یک تستر عطر سمج مواجه شده اید که تمام ده قدم روبه روی مغازه اش را همراه با شما می اید  و به زور بخشی از تسترعطرش را روی آستین شما می کشد باید بگوییم که حس مواجهه یک کاربر با محتوای آزاردهنده را درک کرده اید. در محتوای ازار دهنده هم با جدابیت های ظاهری و سماجت سعی می شود به هر نحوی نظر کاربر به وب سایت جلب شود. این روش نه تنها کاربر بلکه گوگل را نیز ازار می دهد.


استفاده از عناوین جذاب  و نامرتبط


سالانه فرصت های استثنایی مختلفی از طریق پیامک و ایمیل پیش روی ما قرار می گیرد فرصت های مثل حضور در جمع نوابغ یک کسب و کار اما قطعا میدانید که محتوای این فرصت های استثنایی شاید در ابتدا کار، کاربران زیادی را به خودش جذب کنند اما درنهایت کاربران متوجه تله ای  که در ان افتاده اند خواهند شد.


گوگل درباره محتوا های با عناوین جذاب دروهله ای اول شاید متوجه عمق فاجعه نشود امابه زودی با بالارفتن نرخ پرش کاربران این صفحات را هم مثل سایر تکنیک های کلاه سیاه از گردونه خارج می کنند.

 

محتوای کپی شده و تکراری


نیازی به توضیح بیشتر نیست دراین زمینه محصولات کپی شده خیلی زیادی را دیده ایم درتولید محتوا هم درست مثل هر محصولی لازمه که قانون کپی رایت حفظ بشود این بار نه فقط به دلایل اخلاقی بلکه به این دلیل که گوگل از متن های کپی شده وب سایت ها خوشش نمی اید و به راحتی انها را جریمه می کنند.

محتوای کپی شده