وب سایت فروشگاهی

فرق بین سایت شرکتی و سایت فروشگاهی

قبل از اینکه بخواهید سایتی را ایجاد کنید بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با طراحی سایت های فروشگاهی و شرکتی نیمه اختصاصی و اختصاصی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که این مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعاتتون کامل بشود.

وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود سوالات زیادی در مورد تفاوت طراحی وب سایت فروشگاهی با طراحی وب سایت شرکتی وجود دارد و برای بسیاری از افراد سوالی که پیش می آید این است که چه چیزی وب سایت اختصاصی را از یک وب سایت نیمه اختصاصی برتر می کند. در این مقاله انواع مختلف وب سایت ها را معرفی خواهیم کرد.

سوالاتی مانند "آیا سایت های نیمه اختصاصی می توانند در لیست سایت های برتر مانند سایت های اختصاصی قرار بگیرند؟" با نگاهی به مشاغل ما ، چه نوع وب سایتی برای ما مناسب است؟ این معمولاً یکی از اولین سوالاتی است که هر شخص در شروع کار و قبل از شروع به طراحی وب سایت از کارشناسان شرکت های حرفه ای طراحی وب می پرسد. در این مقاله سعی داریم با توضیح مختصر به اکثر این سوالات پاسخ دهیم. ابتدا باید تفاوت بین سایت های شخصی و وب سایت های شرکتی و فروشگاهی را بدانید. در ادامه تفاوت بین انها را کامل برای شما توضیح خواهیم داد.


سایت شخصی 


سایتهای شخصی سایتهایی هستند که برای معرفی به یک شخص خاص طراحی شده اند. این نوع سایتها معمولاً شامل رزومه، عکس و نمونه کارها در زمینه های مختلف به همراه گزینه "با من تماس بگیرید". به طور پیش فرض  در بخش تماس با من بخشی برای وارد کردن ایمیل ، نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس وجود دارد که بازدید کننده وب سایت می تواند با وارد کردن این اطلاعات با مدیر سایت تماس بگیرد. سایتهای شخصی بنا به درخواست فرد می توانند ویژگیهای بیشتری داشته باشند ، اما این ویژگیها را می توان در طرحهای خاصی که در زیر به آنها خواهیم پرداخت ، پیاده سازی کرد.

سایت شرکتی


از وب سایت های شرکتی اغلب برای تهیه نمونه ای از محصولات و خدمات استفاده می شود. در وب سایتهای شرکتی  فروش محصولات و خدمات نیست بلکه فقط تهیه و معرفی آنهاست. اتصال به درگاه بانکی یکی از قابلیت های وب سایت های شرکتی نیست. خدمات  محصولات ، نمونه کارها و نمایشگاه ها معمولاً در وب سایت های این شرکت ارائه می شود. یکی از مهمترین قسمتهای یک وب سایت سازمانی ، بخش "درباره ما" است که رزومه شرکت در آن قرار داده شده است. شرکت ها می توانند براساس نیاز خود ، امکانات اضافی به این بخش اضافه کنند.

سایت فروشگاهی را می توان کامل ترین سایت در بین سایت های شرکتی، شخصی نامید. سایت فروشگاه تقریباً کاملترین نوع مکان است علاوه بر امکانات استاندارد مانند نمایشگاه محصولات و خدمات از طریق تماس با درگاه بانکی می توانید با ما و اخبار و همچنین امکانات استاندارد مانند نمایشگاه محصولات و خدمات تماس بگیرید و می توانید محصولات و خدمات را بفروشید. بسته به نیاز خود مشتریان می توانند از خدمات ویژه ای مانند باشگاه مشتریان، نرخ تخفیف استفاده کنند.

تا این مرحله می توانید نوع سایت خود را با توجه به نیازهای اساسی خود تعریف کرده و با پرداخت هزینه های مناسب به نتیجه مطلوب برسید.
در ادامه این ماله سعی داریم تا در رابطه با فرق سایت های اختصاصی و نیمه اختصاصی بشویم پس با ما همراه باشید.


سایت اختصاصی


سایتهای سفارشی سایتهایی هستند که قبل از شروع کدگذاری بصورت گرافیکی طراحی شده اند و مشتری می تواند کلیه مشخصات سایت را بررسی کرده و تا رسیدن به طرح ایده آل و مورد نظر با طراح گرافیک گروه تماس گرفته و پس از تأیید کامل توسط مشتری پروژه وارد مرحله کدگذاری می شود.


سایت های نیمه اختصاصی


اما در سایت های نیمه اختصاصی ، طراحی بر اساس الگویی از قبل طراحی شده انجام می شود و مشتری نمی تواند همه جزئیات را تغییر دهد. در این نوع قرارداد ، پس از صحبت با کارفرما ، تعدادی از برنامه ها در مورد نوع کار و سلیقه شخصی ارسال می شود. صاحب مشاغل می تواند با انتخاب طرح مورد نیاز و همچنین ارسال محتوا ، رنگ سازمانی و آرم ، به طرح دلخواه برسد. وب سایت های نیمه سفارشی نیز می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. فقط به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال ارتقا سایت خود در آینده هستید و قصد توسعه تجارت خود در اینترنت را دارید ، بهتر است از طرح های سفارشی استفاده کنید. توسعه وب سایت های نیمه سفارشی در اکثر موارد امکان پذیر نیست و در آینده می تواند برای کسی مشکل ساز شود. در برخی موارد صاحبان سایت باید هزینه دیگری را برای طراحی مجدد پرداخت کنند. قیمت طراحی وب سایت در واقع هزینه ای است که در مدت زمان کوتاهی به شما بازگردانده می شود  بنابراین بهترین کار این است که با انتخاب صحیح کسب و کار خود را سالها در اینترنت ایمن کنید.