طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهمی که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آنها توجه کرد

اگر صاحب مشاغل هستید می توانید از این فرصت استفاده کرده و با طراحی یک فروشگاه آنلاین خدمات و محصولات خود را برای کاربران آشکار کنید. علاوه بر این اگر وب سایت شما از پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است ، ضمن ارائه محصولات با کیفیت بالا و تضمین های لازم برای مشتریان اینترنتی در مورد تعویض یا استرداد کالا در صورت عدم رضایت می توانید مشتریان زیادی را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید. .

طراحی سایت فروشگاهی نیاز به در نظر گرفتن نکاتی قبل بعد و در حین طراحی دارد. طراحی وب سایت فروشگاه اگر به طور صحیح و دقیق انجام شود ، نتیجه تأثیر زیادی در تجارت خواهد داشت.
آیا به دنبال فروشگاه آنلاین متناسب با سلیقه خود و رونق کسب کارتان هستید. به دنبال آن هستید تا برند خودتان را معرفی کنید؟ ما به شما کمک می کنیم وب سایت فروشگاه آنلاین خود را به راحتی و بدون هیچ گونه مهارت و تجربه خاصی بهبود ببخشید و برند خود را در بین افراد جامعه جا بندازید.


نکات مهم قبل و بعد از طراحی وب سایت فروشگاه:


• نام دامنه در برای سایت فروشگاهی خیلی مهم است
• کنترل پرداخت ها
• کالاها را اضافه کنید
• تست و بررسی
به سئو و تجزیه و تحلیل توجه کنید
طراحی وب سایت فروشگاه باید بر این اساس باشد که در آینده ای نزدیک به یک ماشین پول ساز تبدیل خواهد شد.

یک دامنه برای سایت انتخاب کنید


آیا دامنه سفارشی برای وب سایت شما لازم است؟ در جواب باید گفت بله. اگر می خواهید کالاهای زیادی بفروشید و یک مارک تجاری (برند) ایجاد کنید داشتن دامنه ضروری است. یک دامین موارد زیر را برای فروشگاه شما فراهم می کند:

• مارک شناخته شده ای از خودتان  مانند digikala
• یک آدرس ایمیل مرتبط با دامنه شما که افراد می توانند با آن تماس بگیرند.
بستر مناسب را انتخاب کنید
بسیار آسان است در حالت ایده آل  شما یک پلت فرم انعطاف پذیر و با کاربرد آسان می خواهید. صاحبان مشاغل کوچک در کدگذاری دستی وب سایت خود مردد هستند. صاحبان مشاغل و همچنین کسانی که یک بنگاه اقتصادی ایجاد و مدیریت می کنند به بستری نیاز دارند که بتواند به راحتی با وب سایت آنها ادغام شود.

طراحی وب سایت فروشگاهی


اکنون زمان طراحی ویترین فروشگاه است. موضوعی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برند شما را نشان دهد و محصولات شما را به نمایش بگذارد. ابتدا می توانید آن را بصورت آزمایشی یا پیش نمایش مشاهده کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.
شما می توانید صفحات ، کالاها، وبلاگ ها، تصاویر، متن، ویدئو و... را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. این به شما این امکان را می دهد که حس کنجکاوی مشتریان خود را برانگیخته و آنها را ترغیب به خرید بیشتر کنید. حتماً صفحه "درباره" و "تماس با ما" را درج کنید تا خریداران احتمالی با شما تماس بگیرند. همچنین می توانید فیلم و متن را به صفحات خود اضافه کنید.

سایر موارد مهم برای سایت فروشگاه آنلاین شما عبارتند از:


• تصاویر: مردم دوست دارند با افراد واقعی ارتباط برقرار کنند.
• نام فروشگاه: اعتبار کسب و کار شما را به همراه دارد
• آرم: برای مارک تجاری و به رسمیت شناختن
نشان و آرم پرداخت قابل اعتماد: باعث می شود مردم خیالشان راحت شود از شما خرید می کنند.

شما اکنون با موفقیت یک وب سایت فروشگاه حرفه ای طراحی کرده اید. فروشگاه شما یک مرکز مبادله خواهد بود که در آن کالاها را به مشتریان می فروشید و مستقیماً با آنها ارتباط برقرار می کنید.


روش های پرداخت برای فروشگاه خود ایجاد کنید


برای وب سایت شما دو شاخص پرداخت اصلی وجود دارد: نحوه پرداخت مشتری به شما و نحوه ورود این پول به حساب بانکی شما. در بسیاری از موارد ، این به معنای یافتن پردازنده پرداخت شخص ثالث است که به عنوان واسطه فعالیت می کند. به موارد زیر توجه داشته باشید:
•    مدیریت پرداخت ایمن
•    SSL یکپارچه
•    پرداخت از هرجایی را بپذیرید

اضافه کردن کالا به فروشگاه خودمان


اکنون زمان افزودن کالا به فروشگاه آنلاین شماست:
• نوع محصول خود را (فیزیکی ، دیجیتالی ، خدماتی) انتخاب کنید.
• نام و توضیحات مربوط به محصول خود را ارائه دهید
• قیمت و مقدار موجود برای فروش را تعیین کنید
با بارگذاری یک فایل تصویری، صوتی یا تصویری، پیش نمایش محصول را ارائه دهید
• تعیین گزینه های تحویل و قیمت گذاری و تعریف انواع مختلف کالا

ممکن است وسوسه شوید که مراحل را به سرعت انجام دهید  اما به یاد داشته باشید که توصیف خوب و تصاویر خیلی می توانند در موفق بودن کسب و کار شما تاثیر گذار باشد. کنید.

پس از طراحی وب سایت  درگاه پرداخت را آزمایش کنید
سبد خرید رها کردن آفت فروشگاه های آنلاین است. به روش های زیر از آنها اجتناب کنید:
اطمینان حاصل کنید که وب سایت و به ویژه درگاه پرداخت شما در رایانه و تلفن های هوشمند کار می کند.
• امکان خرید همزمان چند مورد را برای مشتریان فراهم کنید
• در صورت امکان قبل از خرید تحویل رایگان یا شفافیت کامل در مورد هزینه حمل و نقل را ارائه دهید
• برای کسانی که سبد خرید خود را بدون خرید نهایی ترک کرده اند ، ایمیل های ترک شده کاری را ارسال کنید.

در سال 2017 ، موسسه بایمارد پس از مطالعه 37 مورد صدور سبد خرید ، به این نتیجه رسید که میانگین نسخه سبد خرید 69.23٪ است ، به این معنی که تعداد زیادی از سبدهای خرید بدون خرید آزاد می شوند.


در طراحی فروشگاه آنلاین به سئو و تجزیه و تحلیل توجه کنید


بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از مهمترین موارد در طراحی وب سایت فروشگاه شما است. برای کمک به افراد در یافتن وب سایت، محصولات و خدمات آنلاین از جدیدترین نکات مربوط به سئو استفاده کنید. همچنین برای پیگیری عملکرد وب سایت شرکت خود از تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

تبلیغ در فضای شبکه های اجتماعی

پس از طراحی وب سایت فروشگاهی برای افزایش بازدید و جذب مشتری  باید آن را ارتقا دهید. ممکن است پیچیده به نظر برسد ما به شما کمک می کنیم:
• وب سایت خود را به فیس بوک متصل کنید ، که یکی از مخاطبان بیشتر محصولات شما خواهد بود.
اشتراک کالاهای خود را در شبکه های مجازی فعال کنید - فرآیند با یک کلیک
• مشتریان را به لیست بازاریابی ایمیل خود اضافه کنید تا بتوانید آنها را درباره پیشنهادات جدید به روز کنید.