تبلیغات بنری در قزوین

با درج رپورتاژ در یکی از سایت های وابسته و غیر وابسته، نه تنها محصول خود را معرفی می نمایید، بلکه رتبه های گوگل سایت خود را افزایش می دهید. با درج رپورتاژ در سایت های مختلف از مزایایی مانند کسب اعتبار و برندینگ، تبلیغات کم هزینه و مقرون به صرفه و تبلیغاتی با ماندگاری همیشگی بهره مند می شوید.

رپورتاژ چیست


افراد معانی مختلفی را درباره رپورتاز بیان نموده اند. رپورتاژ به طور کلی به گزارشی گفته می شود که با اهداف پنهان در جهت برندینگ محصول تهیه می شود.


رپورتاژ از  کلمه(report) به معنی گزارش برگرفته شده است. گزارشی که در قالب های مختلف و با اهدافی مانند اطلاع رسانی، افزایش سطح دانش مخاطب، فروش بیشتر، معرفی محصول و تبلیغات تهیه می گردد. مهم ترین ویژگی رپورتاژ آگهی تاثیرگذاری مثبت بر ذهن مخاطب بدون جلب توجه است. شما باید در رپورتاژهای خود محصولتان را به نحوی معرفی کنید که مخاطب متوجه آن نشود. ما در امر طراحی سایت در قزوین و رپورتاژ و سئو در قزوین از جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی های روز استفاده کرده و همواره در جستجوی چالش های جدید و جذاب هستیم به همین دلیل در این راستا از همکاری برنامه نویسان بسیار زبده بهره مند هستیم .اولویت ما  درسرویس دهی به مشتریان ،کیفیت در کار ،سرعت عمل و قیمت مناسب برای مشتریان می باشد.


مزایای رپورتاژ

 

  • سودمندی در زمینه سئو و بهینه سازی
  • بالا بردن سطح ترافیک و بازدید سایت
  •  آگاهی بیشتر مخاطبین نسبت به محصول و خدمات
  •  شناخت بیشتر محصولات توسط مخاطبین(برندینگ) و افزایش اعتبار سایت
  • مقرون به صرفه تر بودن به نسبت سایر روش های تبلیغاتی
  • تبدیل متقاضی به مشتری و در نهایت خرید (افزایش فروش)
  • ماندگاری در گوگل و سودمندی در تبلیغات


عوامل موثر در قیمت رپورتاژ آگهی


مهمترین ویژگی رپورتاژ اگهی افزایش سطح ترافیک سایت و فروش بیشتر است. در این روش شما محصول و سایت مورد نظر خود را با توجه به نوع رفتار مخاطب معرفی می نمایید. بسیاری از شرکت های مهم و معروف دنیا که امروزه حرف اول را در فعالیت های مختلف میزنند، نه تنها دست از تبلیغات بر نداشته، بلکه روز به روز برای اطلاع و آگاهی سطح متقاضیان خود تبلیغات بیشتری را در دستور کار قرار می دهند. یکی از این نوع تبلیغات خرید رپورتاژ آگهی است. این سایت ها با معرفی سایت خود توسط دیگر سایت ها اعتبار خود را در گوگل افزایش می دهند. اما هر یک از رپورتاژها و سایت ها با توجه به نوع کاربری و سطح اطلاع رسانی خود قیمت های مختلفی را ارائه می کنند. عوامل مختلفی بر قیمت رپورتاژ تاثیرگذار خواهد بود.


مکان یابی رپورتاژ در سایت مورد نظر


از جمله نکات مهمی که می توان بر قیمت رپورتاژ تاثیرگذار باشد، موقعیت مکانی رپورتاژ در صفحات سایت است. رپورتاژ ها هر چه به صفحات ابتدایی نزدیک تر باشند، قیمتی بالاتر را به خود اختصاص خواهند داد. معمولا در قیمت رپورتاز صفحات استانی و دیگر صفحات از اهمیت کمتری برخوردار هستند. در خرید رپورتاژ سعی کنید، رپورتاز خود را در صفحات اصلی یا صفحات مخصوص به رپورتاژ منتشر نمایید تا در معرض دید مخاطبین قرار گیرد. افزایش کلیک توسط مخاطبین باعث افزایش اعتبار سایت و فروش بیشتر خواهد شد.


رتبه الکسا


مهمترین عامل بر قیمت رپورتاژ رتبه الکسا است. هر چه سایت های مقصد رتبه الکسا بهتری داشته باشند، گوگل اعتبار بیشتری را به سایت مورد نظر اختصاص می دهد. از این رو قیمت رپورتاژ بیشتر خواهد بود.


عوامل بسیار زیاد دیگری وجود دارند که بر قیمت رپورتاژ تاثیرگذار باشند، برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مجله سایت ورنا مراجعه کنید.


سایت ورنا یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده رپورتاژ در سایت های صاحب نام ایرانی و بین المللی است. سایت ورنا علاوه بر همکاری با نام های بزرگ قیمتی ارزان و مقرون به صرفه را به مخاطبین خود ارائه می دهد. رپورتاژ ارزان در زمینه های مختلف را از سایت ورنا بخواهید. هزینه کمتر، اعتبار بیشتر با ورنا