الگوریتم رقص گوگل

الگوریتم رقص گوگل

افزایش رتبه ناگهانی که همزمان ضربان قلب شما را هم از خوشحالی بالا میبرد این یکی از اتفاقات عجیب در رتبه بندی های نتایج گوگل می باشد که هدف آن میزانش بررسی رضایت کاربران از وب سایت شما می باشد. آیا رقص گوگل الگوریتم است؟

 الگوریتم رقص گوگل چیست؟


 اگر قرار باشد سئو یک رقابت سالم و منصفانه باشد باید فرصت دیده شدن هم برای تمامی وب سایت ها یکسان باشد شاید شما وب سایتی داشته باشید از نظر خودتان از استانداردهای سئو برخوردار است حالا انتظار دارید گوگل بعد از اینکه تلاش مضاعفی برای بهبود سئو آن داشته اید بهتر شما را ببیند و به صفحه اول نتایج بیاورد.
 الگوریتم رقص گوگل تصمیمی است که این موتور جستجو برای ارائه فرصت به وب سایت در نظر گرفته است. با بررسی و آنالیز روزانه وب سایت ها توسط ربات های گوگل بعد از مدتی هر کدام از این وبسایت ها به عنوان یک کاندید زیر نظر الگوریتمی به نام الگوریتم رقص گوگل قرار میگیرد حالا گوگل در مورد این که درنتایج جستجوکلمه ی کلیدی تعیین شده این کاندیداها چه جایگاهی باید داشته باشند تصمیم‌گیری می‌کند اما بر چه اساسی سوال اینجاست که در آزمون رقص گوگل چه چیزهایی اهمیت دارد درست مثل بسیاری از دیگر الگوریتم‌های گوگل اصلی ترین معیار برای ارزش گذاری وب سایت ها از نطر این موتور جستجو رضایت کاربران می باشد. آیا به اینترنتی کردن کسب وکار خود فکر کردید؟ ما در ورنا وب به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین مناسب ترین قیمت طراحی را ارائه میدهیم.


عوامل مهم در جلب رضایت کاربران چیست؟


 دو دسته از عوامل در جذب رضایت کاربران اهمیت بسیاری دارد عوامل که پیش از نمایش وب سایت به کاربر سنجیده می شوند مانند سرعت وب سایت، نمایش صحیح سایت در گوشی های موبایل و استاندارد های یو ایکس و عواملی که بعد از ورود کاربر به وب سایت شما اهمیت پیدا می‌کند. مانند زمان حضور کاربر در وب سایت شما نرخ کلیک، ثبت دیدگاه و امتیاز توسط کاربران البته اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط آن ها.


 اما چه زمان گوگل به ساز سایت ما می رقصد؟


 در پاسخ به این سوال باید بگویم که درست وقتی که جایگاه محتوای شما در صفحه نتایج گوگل تثبیت شده و منتظر یک بارقه امید هستیم تا صفحات وب سایت ما روی کلمات کلیدی که به زحمت برای آنها تولید محتوا و سئو انجام دادیم جایگاه بگیرد بعد از اینکه جهش ناگهانی در impersion وب سایتتون مشاهده می کنید شاید بهتر باش کمی برای  جشن خوشحالی صبوری کنید.


 چرا که احتمالا دلیلی این اتفاق چیزی جز رقص گوگل نمی باشد و ممکن است به زودی به جایگاه قبلی خود پیش از این اتفاق برگردید شفاف بگوئیم که بعد از این اتفاق صرفا باید منتظر بمانید تا گوگل جایگاه جدیدتون را به شما اعلام می کند جایگاه جدید شما وابستگی مستقیمی به میزان  آمادگی شما برای این الگوریتم خواهد داشت به عبارتی گوگل با قراردادن شما در صفحه اول نتایجش محتوای شما را می سنجد و در صورتی که از این آزمون گوگل سربلند بیرون بیاید جایگاه شما بهبود پیدا می کنند.


 در غیر این صورت اگر در هر یک از معیارهایی که عنوان کرده ایم نتوانستید خودی نشان بدهید به جایگاه قبلیتون بر می گردید این نکته را به خاطر بسپارید که بالا و پایین آمدن های ناگهانی رتبه وب سایت شما تنها به دلیل تغییر درسیستم رتبه بندی گوگل الگوریتم یا همان رقص گوگل می باشد. واکنش های ناگهانی شما به این اتفاق ممکن است شما را به دام استفاده از تکنیک های کلاه سیاه بندازد در نتیجه بهترین راه این است که از افت دوباره جایگاه تون شگفت زده بشویدبرای جلب نظر گوگل تلاش کنید.


گوگل دنس با چه سایت‌هایی کار ندارد؟


در جواب این سوال باید گفت گوگل دنس با خیلی از سایت های که اصول و موارد مرتبط با رضایت کاربران را رعایت می کنند منظورمان همان سئوی داخی وخارجی سایت است. این سایت ها از گزند گوگل در امان خواهند بود.

از کجا بفهیم که سایت ما دچار دنس گوگل شده است؟

دنس گوگل بیشتر برای سایت نو پا اتفاق می افتد و به این صورت می باشد که جایگاه سایت شما به صورت غیر منتظره ممکن است پیشرفت یا پسرفت داشته باشد در این صورت باید متوجه بشوید که سایت شما در دنس گوگل گرفتار شده است. در حالت کلی دنس گوکل چیز بدی نمی توانند باشد چرا که هدف گوگل از این کار نشان دادن سایت های تازه تاسیس به کاربران می باشد.


سخن آخر


هیچ وقت نگرانی بایت رقص گوگل نداشته باشید چرا که هدف گوگل از این کار پیدا کردن سایت های خوب و بد این کار را انجام می دهد. اگر شما در سایت خود قواعد و اصول سئو را کامل رعایت کرده باشید بابت دنس نگرانی بابت از دست دادن رتبه سایت خود نداشته باشید.