آیا استفاده از علائم نگارشی در سئو تاثیر گذار است؟
نگاه فعالان سئو به مقوله محتوا تبدیل به یک نگاه ابزاری برای رسیدن به جایگاه در نتایج گوگل شده است این دقیقاً نقطه شروع اشتباهات مان در سئو است و به تبع آن صرفاً به دنبال شمردن تعداد کلمات محتوا یا تکرار مفاهیم کلیدی در صفحه میرویم در حالی که در پشت پرده محتوا پر از رازها و نکات کلیدی مهمی است که باید به آنها توجه کنید و از آنها استفاده کنیم.
الگوریتم آپدیت محتوا
گوگل هم درست مثل کاربرانش عاشق محتوای تازه و به روز می باشد موضوعی که در امر سئو معمولاً آخرین چیزی است که به آن توجه می شود اگر اهل خواندن اخبار در اینترنت باشید یا هنگام سرچ در موتورهای جستجو به تاریخ اخبار و محتوا وبسایت ها توجه می کنید شما یکی از مخاطبین محتوای الگوریتم فرش به همون تازگی محتوا هستید.
سئوی سیاه در تولید محتوا
قبل از اینکه به تولید محتوای به شیوه خودتان ادامه بدهید بهتر است این چند روش را با هم مرور کنیم تا مطمئن شویم کلاه سئوی شما سیاه رنگی نیست. روش هایی که در ادامه در زمینه تولید محتوا معرفی میکنیم به تشخیص گوگل روش های کلاه سیاه در سئو محسوب می شوند برای فهم بهتر موضوع این را در نظر بگیرید که مخاطبان وب سایت شما مشتریان محتوای شما هستند.
بازاریابی محتوا
موضوع بازاریابی محتوا بحث داغ و پررنگی در حال حاضر است که لازم است افرادی که با فضای آنلاین ارتباط دارند. با این مفهوم آشنا باشد باید بدانیم که ما وقتی در فضای آنلاین در حال فعالیت هستیم محتوا تولید میکنیم و بنابراین مفهوم بازاریابی محتوا را برای کسب و کارهای کوچک هم میتواند بسیار مهم باشد.
نکات طلائی در رابطه با محتوا
در سال 2020 گوگل اعلام کرده که محتوا یکی از مهم ترین فاکتور های سئو می باشد.