گوگل ادوردز

گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز  (AdWords)


تعاریف مختلفی از گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) در سایت مختلف وجود دارد. تعاریفی که مخاطبان را بیشتر سردرگم کرده و موجب دوری آنها از تبلیغات مفید گوگل می شود. ما در این مطلب تعارف آسان و مفیدی از گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) ارائه می دهیم تا بهتر و آسان تر با تبلیغات گوگل آشنا شوید.


 سیستم گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) به نحوی طراحی شده که در طول شبانه روز سه دسته از مخاطبین را در خود جای می دهد. دسته اول کاربرانی هستند که جهت اجرای اهداف در اینترنت پرسه می زنند. دسته دوم کسب و کارهایی هستند که در پی مشتری، تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبین قرار می دهند. دسته سوم رسانه های اینترنتی می باشند که در جهت هدفمند سازی تبلیغات و اجرای درست آن مشغول به کار هستند. گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) به مخاطبین و کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند تا هرچه سریع تر یکدیگر را در نقطه ای مشترک پیدا نمایند. در واقع گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) به کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند تا مشتریان هدف خود را شناسایی کنند و تبلیغات هدفمندی را در راستای جذب آنها انجام دهند.


به این ترتیب گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) به کسب و کارها کلید واژه های خاص و مربوط به آنها را پیشنهاد می نماید و بابت هر کلیک مخاطب مبلغی را از سایت مورد نظر دریافت می کند. گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) کمک بسیار زیادی به رونق کسب و کار شما می کند و کارایی کسب و کارتان را رونق می بخشد. پول خود را در راستای تحقق بخشی به کلمات کلیدی اشتباه تلف نکنید. گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) بهترین گزینه برای رسیدن به بهترین تبلیغات و افزایش فروش است.


مزایای گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز  (AdWords)

 

  • بالا بردن سطح آگاهی افراد نسبت به برند
  • بازده سریع تر نسبت به سئو
  • رتبه بهتر نسبت به رقبا
  • تاثیر مثبت بر مخاطب و در افزایش آمار فروش
  • در معرض دید قرار گرفتن برند با توجه به نیاز مخاطب هدف
  • در معرض دید قرار گرفتن برند با استفاده از کلمات کلیدی
  • اجرای تست های مختلف و انتخاب بهترین گزینه
  • تشکیل کمپین ها و استراتژی با توجه به جمعیت مخاطب
  • برنامه ریزی هدفمند برای تبلیغات
  • ایجاد معامله های پرسود


مزایای گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) به این موارد ختم نمی شود. گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) تعداد جستجوهای مخاطبین برای پیدا کردن شما را افزایش می دهد. گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) تحول عظیمی در سیستم تبلیغات ایجاد نموده است برای رسیدن به چشم اندازها و تحول در سیستم کار و بازاریابی خود از سیستم گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) استفاده نمایید. برای تحقق بخشیدن به مزایای بیان شده می توانید از طریق سایت ورنا اقدام کنید. سایت ورنا یکی از معتبرترین سایت های گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز (AdWords) در کشور می باشد که با تیم متخصص خود باعث افزایش فروش و رونق کسب و کارهای بسیار زیادی شده است.

 

عوامل موثر بر هزینه کلیک در گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز  (AdWords)

 

  •  استراتژی انتخاب کلید واژه ها
  •  کیفیت کلیدواژه های انتخابی
  •  کیفیت متن
  •  انتخاب کلمات مورد جستجو مخاطبین
  •  به کارگیری کلیدواژه ها در متن
  •  سرعت سایت
  •  استفاده از کلمات کلیدی در متاتگ ها
  •  تعداد هر کلیک و نمایش تبلیغ مورد نظر


 کیفیت متن بر هزینه گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز  (AdWords)بسیار موثر خواهد بود. در صورت نداشتن متن های مرتبط گوگل هزینه های شما را افزایش خواهد داد. برای استفاده از متن های مناسب در زمینه های مختلف می توانید از تیم تولید محتوای سایت ورنا استفاده نمایید. تیم تولید محتوا سایت ورنا تمام اصول گوگل ادز (Google Ads) یا ادوردز  (AdWords)را در متن های خود رعایت کرده و هزینه های شما را با ایجاد متنی مناسب کاهش می دهد. برای تبلیغات گوگل خود از تیم متخصص سایت ورنا مشورت بگیرید تا همراه با کاهش هزینه ها فروش خود را چندین برابر کنید.