سئو در قزوین

سئو سایت قزوین

داشتن سایت یک امر ضروری است. اما نکته اینجاست، اگر شما سایت داشته باشید و در نتایج گوگل دیده نشوید، چه اهمیتی دارد؟ شما با توجه به جستجو مخاطبان خود به فروش و افزایش رتبه سایت می رسید. با متخصصان حرفه ای ما در زمینه سئو و بهینه سازی می توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید.

سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟


سئو مخفف Search Engine Optimization است که به اصطلاح به آن SEO یا بهینه سازی موتور جستجو گفته می شود. تعارف مختلفی از سئو وجود دارد که ما عمومی ترین نوع تعریف آن را بیان نمودیم. با دیگر تعاریف سئو یا بهینه سازی سایت آشنا شوید:
سئو یا بهینه ‌سازي موتور جستجو نوعی کمک کردن به مخاطب برای ارتباط صحیح و پیدا کردن صفحه مورد نظر می باشد. این کار باید طبق اصول و قواعدی خاص صورت گیرد. رعایت این اصول و نتایج مناسب، باعث بالا رفتن رتبه سایت و رسیدن به جذب متقاضی بیشتر می شود.


سئو نوعی استراتژی برای به هدف رسیدن سایت است. این استراتژی به افزایش اهمیت صفحه در نتایج گوگل ختم می شود. سئو عمی درآمیخته با تجربه است و نیازمند دانش بسیار زیاد و صبر می باشد. موتورهای جستجو به طور مدام تغییراتی را در الگوریتم های خود ایجاد می نمایند که این کار لذت و حساسیت سئو و بهینه سازی موتور جستجو را بیشتر میکند..الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معیار برای رتبه ‌بندي يک سايت میباشد که همانطور گفته شد، هر چند وقت یکبار دچار تغییرات می شود.

 

سئو چیست


تاریخچه سئو


در سال 1990 که اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را شروع نمودند، مردم آنها را به شکل یک لیست به ترتیب حروف الفبا نگاه می کردند. این لیست صفحات مختلف و گوناگونی را در خود جا می داد. در برخی از موارد گزینه هایی دیده می شد که تعجب همگان را بر می انگیخت.


با رشد علم  و تکنولوژی موتورهای جستجو نیز تحولات بسیار عظیمی را در خود ایجاد نمودند. موتورهای جستجو ظاهری جدید و الگوریتم هایی پیچیده ای را به خود دیدند. بزرگترین شاخصه الگوریتم هی موتورهای جستجو در ان زمان تراکم کلکه کلیدی در متن بود که به اصطلاح به آن keywords گفته می شد. هرچه تراکم کلمات کلیدی در صفحات بیشتر بود، رتبه بندی صفحه وضعیت بهتری به خود می دید.


 از همین رو بسیاری از انسان ها به روش های بسیار زیادی برای رتبه بندی سایت خود روی آوردند. این اقدامات افراد برای سئو و بهینه سازی سایت خود در برخی از مواقع غیر اخلاقی بود. اگر مایلید با این روش ها که دیگر منسوخ شده است بیشتر آشنا شوید به مقاله نیویورک تایمز در سال 1996 مراجعه نمایید. این مجله در مقاله خود به توسعه دهندگان وب سایت هایی پرداخت که برای پیشرفت کار خود به روش های غیر اخلاقی دست می زدند. یکی از این موارد قرار دادن کلمات کلیدی به صورت  مصنوعی در اول هر متن برای شمارش موتورهای جستجو بود. این کار باعث افزایش رتبه سایت می شد.


امروزه دیگر از این روش ها برای دور زدن موتورهای جستجو استفاده نمی شود. امروزه الگوریتم های گوگل روز به روز سخت تر و پیچیده تر می شوند. سئو نوعی آزمون خطا در بین سایت داران است که نتایج مختلفی را نمایش می دهد.


اهداف سئو چیست ؟


    1. بدست آوردن رتبه نخست در نتايج جستجوي طبيعي
    2. افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران


دو موردی که بیان شد، مهمترین اهداف سئو به شمار می روند. هر چه رتبه سایت بهتر و بالاتر، افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران قوی تر باشد، کاربران بیشتری به سایت مورد نظر مراجعه می نمایند. این کار باعث افزایش بازدید و فروش محصول می شود. بسته به نوع کلمه ممکن است، سئو و بهینه سازی سایت ماه ها و سال ها به طول بیانجامد. با به ثمر نشستن زحمات سئو در زمینه فعالیت خود میتوانید بیش از 60 درصد از بازدیدهای سایت را به خود اختصاص دهید. این کار باعث شده تا بسیار ی از شرکت های برجسته و معروف دنیا روی امر سئو و بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری نمایند. این کار شرکت های بزرزگ باعث سودهی کلان در بخش های مختلف می شود.

 

سئو ارزان قیمت


اهداف کلی سئو

 

  • تاثیر بسیار مفید در بازدید وب سایت
  • افزایش فروش محصولات
  • برندسازی
  • موثرترین ابزار برای تبلیغات
  • افزایش ترافیک سایت
  • رتبه بهتر در موتورهای جستجو مختلف


سئو درون صفحه چیست ؟


سئو درون صفحه همانطور که از نامش پیداست مربوط به محتویات داخل سایت می باشد. متن، تصوير، پيوند و هر آن چیزی که به صفحات داخلی مربوط می شود باید بهینه سازی گردد. هر چه محتویات ایجاد شده دارای نظم و بهینه سازی بهتری باشه، موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه های بهتری را برای سایت شما در نظر میگیرند. روش SEO On Page سکس از مهمترین عواملی است که سئوکاران باید آن را جدی بگیرند.


سئو بیرون صفحه چیست ؟


بر خلاف روش SEO On Page که برای کنترل و بهین هسازی محتویات داخل سایت بود، شامل تمام ارتقا هايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود. SEO Off Page  در درجه اول به  پيوندهايي كه از سايت ‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند، توجه می نماید. یکی از متداول ترین روش های سئو بیرون صفحه بک لینک است.


سئو کلاه سیاه چیست ؟


سفید در هر فرهنگی نشانه دوستی و کارهای مثبت بوده و مشکی یا سیاه نشانه پلیدی و زشتی. به جز رضا صادقی عزیز خواننده پاپ کشور که مشکی را رنگ مقدسی می داند، گوگل نیز آن را برای فریبکاری های سئوکاران نام گذاری کرده است. سئو کلاه سیاه به مجموعه ای از استراتژی ها گفته می شود که در صدد فریب گوگل برای بدست آوردن رتبه بهتر سایت هستند. این روش جریمه های بسیار سنگینی را با خود به همراه خواهد داشت. سعی کنید از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده ننمایید.

 

سئوی کلاه سیاه

سئو کلاه سفید چیست ؟


سئو کلاه سفید به مجموعه کاملی از استراتژي‌ها، تکنيک‌ها و روش‌هایی گفته می شود که از موتورهای جستجو الگو می گیرند. استراتژي‌ها، تکنيک‌ها و روش‌ها به هیچ وجه کار غیر اخلاقی برای رتبه بندی بهتر سایت نمی باشد. بلکه با توجه به این مجموعه سایت مورد نظر در مدت طولانی و مناسبی ب رتبه مورد نظر می رسد.


فقط سایت کافی نیست


بسیاری از کسب و کارهای خود نمی دانند چگونه خود را به مخاطبان خود معرفی نمایند. در این مواقع سایت بهترین گزینه ممکن برای آنها است. اما داشتن سایت کافی نیست. بهینه سازی سایت توسط موتورهای جستجو باعث می شود کسب و کارا هر چه سریع تر و نزدیک تر به مخاطبان معرفی گردند.


استراتژهای متداول در بهینه سازی سایت

 

  • استراتژی های سئو و بهینه سازی سایت
  • تحقق کلمات کلیدی
  • تولید محتوای یونیک
  • ترفیع ساختار سایت مورد نظر
  • بهینه سازی لینک های ورودی و خروجی
  • استراتژی URL
  • استراتژی نام دامنه و هاست
  • بهینه سازی کد
  • آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو موجود از جمله گوگل


موارد بالا را بیشتر سئوکاران در دستور کار خود قرار می دهند.


مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر سئوکاران عبارتند از:

 

  •  اضافه نمودن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  •  اضافه نمودن URL به نقشه سایت
  •  اضافه نمودن نقشه سایت به robots.txt
  •  استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl
  •  بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود رتبه سایت


تکنیک هایی که در این تحقیق برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از:

 

  1. افزایش و بهبود لینک های خارجی
  2. لینک یک طرفه
  3. تغییر اسم فایل ها
  4. بهینه سازی محتوا
  5. استفاده صحیح از عنوان
  6. تحقق کلمات کلیدی
  7. استفاده از robots.txt
  8. استفاده از Meta Tag


این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با امر سدو بود. همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد، سئو و بهینه سازی سایت مجموعه ای از استراتژی ها، علم ها و تجربه های گوناگون است. از قدیم گفته اند کار را باید به کاردان سپرد. در طراحی سایت در قزوین برای پیاده سازی اولیه وب سایت باید به چند نکته توجه کرد که ان هم رعایت استانداردهای اولیه سئو و پیاده سازی سایت شما به صورت پویا باعث افزایش رتبه شما در گوگل خواهد شد چرا که گوگل با الگوریتم هایی به وب سایت های استاندارد نمره مثبت میدهد در نتیجه همین امر موجب فروش بیشتر محصولات شما خواهد شد.


سایت ورنا با نیروهای خود کلمات کلیدی بسیار زیادی را محقق کرده است. شما نیز می توانید با انتخاب تیم سئو خود افزایش رتبه و فروش بیشتر خود را جشن بگیرید. ما در تمامی مراحل کار در کنار شما هستیم تا بهترین نتیجه ممکن را برای ارتقا کار خود بگیرید. سایت ورنا پیشاپیش آرزوی موفقیت برای شما در زمینه فعالیت کاری دارد.