لینک نوفالو

لینک نوفالو چیست

در چه مواقعی باید از لینک نوفالو در محتواهای خود استفاده کنیم

آیا باید از لینک نوفالو استفاده کنم یا نه؟


اگرچه از زمان ایجاد پیوندهای nofollow بیش از 13 سال می گذرد ، اما در مورد پیوندهای nofollow در کارگاه های سئو هنوز اکثر افراد ابهام زیادی دارند. این تعجب آور است زیرا اخیراً یکی از تحلیلگران گوگل ، ناتان جونز ، در کنفرانس SEMX West SEO اظهار داشت که نوفالو از زمان راه اندازی تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

در این مقاله ، ما به طور کامل توضیح خواهیم داد که لینک های نوفالو چیست ، چگونه ارزش پیوندهای جدید را تعیین می کند و همچنین به شما کمک خواهیم کرد که بفهمید چه زمانی از پیوندهای دنبال کننده (فالو) استفاده کنید و چه زمانی از پیوندهای نوفالو استفاده کنید.

تاریخچه پیوندهای نوفالو


اول  بیایید ببینیم که کلمه نوفالو  از کجا آمده است. در اوایل دهه 2000 اکثر سئوکاران فهمیدند که پیوندها قسمت مهمی از الگوریتم گوگل هستند ، بنابراین برای بدست آوردن سایت بهتر از پیوندها سو استفاده کردند! تمرکز آنها بر کمیت بود تا کیفیت. سئو کارها برای لینک سازی دست به هرکاری می زدند. مانند پیوندهای غیرمعمول در بخش نظرات وبلاگ ها (که امروزه همچنان محبوب هستند.)

سایت ها پر از نظرات هرزنامه بود و گوگل به دنبال راه حل بود. نتیجه تلاش برنامه نویسان گوگل معرفی ویژگی nofollow بود. از این پس ، کاربران می توانند به Google سیگنال دهند که نمی خواهند Google پیوندهای مورد نظر خود را در ارزیابی کلی پیوندهای ورودی به سایت درج کند.

در ابتدای انتشار ، صفت nofollow غالباً در قسمتهایی از سایت مورد استفاده قرار می گرفت که کاربران مجاز به اضافه کردن پیوندها بودند. سپس گوگل از کاربران خواست تا از ویژگی nofollow برای پیوندهای تبلیغاتی و قسمتهایی از سایت که کاربران وارد نکرده اند استفاده کنند.
نکته ای که نادیده گرفته می شود پیوندهاست. این پیوندها اساس اینترنت را تشکیل می دهند و 28 سال پیش توسط محقق بریتانیایی تیم برنرز لی اختراع شد. قبل از ظهور موتورهای جستجو کاربران می توانستند با دنبال کردن پیوندها ، سایتهای جدید را فقط با یک روش پیدا کنند.

با توجه به موارد فوق ، می توان دریافت که Google به هیچ وجه از ایجاد پیوندهای غیر طبیعی پشتیبانی نمی کند و سایت هایی را که به طور طبیعی پیوند ایجاد می کنند دوست دارد. ساخت پیوند طبیعی به معنای ساختن لینک با کیفیت است. بنابراین ، اگر دستورالعمل های Google را دنبال نکنید ، سایت شما جریمه می شود
پیوندهای نوفالو نیز ارزشمند هستند
Nofollow link انتقال اعتبار وب سایت را از یک صفحه به صفحه دیگر منع می کند. در نتیجه ، Google تعداد و کیفیت پیوندهای داخل صفحه را نادیده می گیرد. مهمترین دلیل استفاده از لینک nofollow این است که Google دیگر شما را به دلیل پیوند به یک سایت کم ارزش جریمه نمی کند. بعلاوه ، تعداد پیوندها مهم نیست و شما به دلیل پیوند دادن اغلب جریمه نخواهید شد.

اما نکته منفی استفاده از nofollow Links این است که برای وب سایت های دیگر هیچ ارزشی ندارد. چندین شرکت بزرگ ، مانند CNN یا NFL ، همه پیوندهای خارجی سایت خود را دنبال می کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، این بدان معناست که پیوندها از نظر انتقال مانده هیچ ارزشی ندارند. با این حال ، پیوندها به این سایت ها هنوز هم از ارزش بالایی برخوردار هستند زیرا بسیاری از کاربران این پیوندها را مشاهده می کنند.

بنابراین ، حتی هنوز لینک نو فالو ارزشمند است؛ زیرا به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از سایت شما بازدید کرده و برند شما را بشناسند.

هیچ قانونی برای استفاده از نوفالو وجود ندارد. اما در ادامه این مقاله ، ما چند راهنمای عملی در مورد زمان استفاده از پیوندهای دنبال کننده و زمان پیگیری ارائه داده ایم ، بنابراین می توانید تصمیمات بهتری بگیرید.

چه پیوندهایی را باید نوفالو کنم؟


این ممکن است اولین سوال برای کسانی باشد که در ابتدای مسیر ایجاد پیوند قرار دارند. توجه داشته باشید که همیشه باید لینک های زیر نوفالو باشد.

1- پیوندهای ارسال شده در نظرات و انجمن ها


معمولاً محتوای تولید شده توسط کاربر هرزنامه است! حتی با مدیریت کامل ، برخی از این نوع مطالب هنوز از کنترل شما خارج هستند. خطرات هرزنامه تولید شده توسط کاربر بسیار جدی است به طوری که با وجود رعایت نشدن ، همچنان می تواند منجر به جریمه دستی سایت شما شود.


2- بنر تبلیغاتی


کلیه پیوندهایی با ماهیت تبلیغاتی را باید نوفالو کرد. این بدان معنی است که شما نباید پیوندهای قرار داده شده در قسمت پیوندهای مفید ، منابع ، تصاویر ، تبلیغات و نشریات دوره ای (سایت های دیگر) را دنبال کنید.

3- اطلاعیه های مطبوعاتی


گزارش های خبری معمولاً برای بدست آوردن بک لینک و بهبود وضعیت سئو استفاده می شوند که گزارش های تبلیغاتی نامیده می شوند. اکثر سایت های مطبوعاتی مطبوعات به طور پیش فرض همه پیوندها را نمایش می دهند. اگر محتوای ارسال شده در سایت شما رایگان و بدون دریافت پول است ، بهتر است لینک های خروجی را در nofollow قرار دهید.

 

4- بک لینک یا تبلیغات متنی پولی


اگر برای پیوند مبلغی به شما پول پرداخت شده است ، بهتر است کلیه پیوندهای خروجی به سایت خود را لغو کنید. این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد ، اما توجه داشته باشید که فروش بک لینک هزینه زیادی به شما نمی دهد و اگر بیش از حد از این روش کسب درآمد استفاده می کنید ، ممکن است سایت شما جریمه شود و منبع درآمد خود را به طور کامل از دست دهید که اصطلاحا به آن سئوی سیاه می گویند.
تبلیغات متنی یکی از مهمترین عوامل در تعیین صحت ساخت پیوند سایت است و الگوریتم پنگوئن نسبت به آنها بسیار حساس است. در اوایل مقاله ، تبلیغات متنی را پنگوئن هدف جدید می نامیدند
 ما به این نکته اشاره کردیم.

 

چه زمانی از پیوندهای نوفالو استفاده می شود؟


به طور کلی ، می توان گفت که وقتی لینک خارجی به یک سایت معتبر و با ارزش داده می شود بهتر است آن را به عنوان دنبال کننده قرار دهیم ، اما در ساخت پیوندهای خارجی ، معمولاً سعی می کنیم به سایت هایی که نماینده رقبای SEO ما هستند لینک نشویم. در زیر ، مواردی را ذکر می کنیم که در آن می توان از پیوندهای زیر استفاده کرد.

1- پست های ارسال شده توسط کاربرانی که به عنوان مهمان مورد اعتماد هستند
بسیاری از نویسندگان معتبر ترجیح می دهند در ازای نوشتن و ارائه مطالب مفید ، با سایت هایی که به وب سایت شرکتشان پیوند دارند کار کنند. این فقط برای یک فرستنده مهمان که دارای یک سایت معتبر است که به طور مداوم در سایت شما پست می گذارد و کاملاً به او اعتماد دارید ، صادق است.

با این حال ، فقط به یک پیوند اجازه دهید و از کاربر بخواهید فقط نام یا نام شرکت خود را در متن لنگر وارد کند.

2- پیوند به وب سایتو افرادی که با آنها تبادل داشته اید
اگر با یک فرد مشهور شرکت یا حرفه ای در صنعت خود مصاحبه کرده اید  پیوند دادن به سایت شخصی وی مشکلی ندارد. در شرایطی از این دست ، برای اطمینان بیشتر ، از آنها بخواهید که فقط از نام یا شرکت خود در Anchor Text استفاده کنند. کار با این گروه از کاربران بسیار ارزشمند است ، زیرا به شما امکان می دهد افراد مشهور بیشتری را در آینده ملاقات کنید.

اگر مجبور هستید با افرادی که به خوبی نمی شناسید مصاحبه کنید یا فکر می کنید از تکنیک های اتصال کلاه سیاه در سایت آنها استفاده می کنند ، حتماً پیوندها را دنبال کنید.

3- پیوندهای تحریریه
به پیوندهای زیر پیوندهای سرمقاله گفته می شود که دارای پیوند بالایی هستند:

یک بررسی صادقانه و ناخواسته از یک محصول یا خدمات.
لینک منبع مقاله ارزشمند شما.
همکاری سازنده با سایت شریک.
توجه: اگر کار شما نوشتن نظرات فراوان است ، اگر محصولی را به صورت رایگان دریافت می کنید بررسی کنید و اگر فقط یک محصول خاص را بدون مقایسه آن با سایر محصولات در همان گروه تحسین می کنید ، به Google پیغام می دهید که محتوای پشتیبانی شده تولید می کنید.

این پایان نیست
Duane Forrester ، مدیر عامل سابق بینگ ، معتقد است که پیوند واقعی همان پیوندی است که هرگز انتظار آن را نداشتید. اگرچه پیروی از این جمله فقط برای موفقیت در ایجاد پیوند غیرممکن است ، اما برای کسانی که می خواهند پیوند ایجاد کنند یادآوری خوبی است.

اگر مقاله ارزشمندی را از سایتی ترجمه کردید و لینک را در انتهای مقاله قرار دادید بدون اینکه صاحب وب سایت متوجه شود ، بهتر است از این لینک استفاده کنید. علاوه بر این ، اگر از نقل قول شخصی وی یا محتوای وبلاگ وی در مقاله خود استفاده می کنید ، می توانید نام او را در مقاله خود ذکر کنید و پیوند سایت او را دنبال کنید. با این کار قدردانی خود را نشان داده اید.

پیشنهاد ورنا وب 


امیدواریم با خواندن این مقاله ، زمان صحیح پیگیری پیوندها و دنبال نکردن آنها را کاملاً درک کرده باشید. بهترین توصیه ای که می توانیم به شما ارائه دهیم این است که لینک سازی را تا حد ممکن طبیعی انجام دهید. مواردی وجود دارد که شما بدون هیچ گونه فشار و نگرانی و با میل خود به وب سایت دیگری پیوند می دهید (پیوند را دنبال کنید). بعضی مواقع از شما خواسته می شود به سایتی لینک دهید که ارزش چندانی برای این پول ندارد (بهتر است لینک را دنبال کنید). 

شرکت ورنا وب یکی از بهترین شرکت های خدمات سئو در قزوین می باشد و علاوه بر کسب و کارهای موجود در قزوین به دیگر شهرها نیز خدمات سئو ارائه می نماید.